vineri, februarie 12, 2010

a "N"-a cura de slabire...

De cateva zile am inceput o noua cura de slabire..marca proprie. Cura este bazata pe carne,branzeturi si sucuri acidulate. Nu sunt ironic..chiar asa mi-am inceput eu cura. De ce zic cura cand defapt nu e? Pentru ca in capul meu sunt la cura. Defapt cateodata ma duc si la sala..insa tot in capul meu. Seara zic sa mananc mai putin si reusesc sa mananc mai mult decat inainte si totusi sa-mi fie foame. Asa ca m-am hotarat...ma las de cure de slabit...astea ingrasa. De acum inainte am sa mananc mult, foarte mult mai mult decat mi-am imaginat ca pot. Sa vedeti atunci ce slab voi ajunge...o sa ma bata vantul...

2 comentarii:

George Z spunea...

Poate te ajuta treaba asta:


http://www.fourhourworkweek.com/blog/2007/04/06/how-to-lose-20-lbs-of-fat-in-30-days-without-doing-any-exercise/

Anonim spunea...

Cu Zein slabiti natural, fara nici o dieta sau infometare a organismului.
Comenzii online ceai Zein pe http://zein-ceai.blogspot.com sau telefon 0744524126