marți, ianuarie 19, 2010

ignore..invisible..hai pa pa pa!

Una din dorintele cele mai mari pe care le poate avea un om este sa fie lasat in pace, adica liber, sa aiba parte de libertatea aia atat de mult iubita si de care multi nu stim sa profitam. De ce sa te ascult eu pe tine care nu te cunosc, doar ca imi esti colega de serviciu vorbindu-mi despre copii despre casa ta cat un palat..cate banane mananca...si imi vorbesti timp de 2 ore...de ce? Eu unu mi-am dezvoltat un al 6 lea simt...am simtul "ignore". Dar uneori..crede-ma nu mai pot. Daca eu sunt suparat sau ma uit in zare si vezi ca nu ti raspund de ce trebuie sa ma intrebi de 100 de ori "ce am?"..poate eram nervos tocmai ca cineva ma intreaba toata ziua "ce am?" Si la serviciu...nu trebuie sa fiu prietenul tau..confidentul tau, suntem colegi de serviciu. Ai inteles? Daca nu...sa stii data viitoare nu-ti voi explica! hai pa pa pa pa

Un comentariu:

sorana spunea...

rautate :) dar...pe alocuri ai dreptate