joi, septembrie 18, 2008

poiana lu' Iulian

Astazi nu sunt revoltat, e prea frig ca sa imi permit. Astazi sunt linistit, noptile mele vor deveni din nou linistite, somnul imi va reveni...AM AFLAT CINE E ZU! E un doar un post de radio, pe 89 fm daca nu ma insel. In acelasi timp nu pot sa nu remarc faptul ca e printre primele campanii cu adevarat reusita. Parerea mea, vorba lu' nea Nicu Vacaroiu...hac!
Mircea Badea se cearta cu Mihaela Radulescu pe tigari, desi nici unu nici celalalt nu fumeaza, desi nu sunt cel mai mare fan al gibonului parca mai antipatica e Raduleasca.
Sora lu' Columbeanca o sa fie un fel de hostes la o emisiune, nu ma intereseaza la care, ceea ce mi intareste ideea de craci sa ai si tarfa sa fii, ca restul e...tacere.
Steaua mea a luat bataie si desi scorul a fost 1 0 cred ca se putea mai bine..2 sau 3 la 0. Am jucat cam ca in balada miorita, desi stiam ca o sa ne omoare am preferat sa stam de vorba cu oaia in loc sa facem ceva sa ne aparam...

Ps: cu noi timpul nu mai are rabdare.

3 comentarii:

Muteanu Angela spunea...

las' ca maine va fi mai bine!;)

Anonim spunea...

asa e...timpul nu mai are rabdare, iar pe noi in loc sa ne preocupe viata noatra...ne arde grija de ce face vecinu' , si culmea...sunt o groaza pe care ii arde astfel de grija...romanii sunt oameni tare grijulii cand e vorba de viata altora ;;)

Anonim spunea...

Ai cam abandonat blogul. Asteptam noi cugetari, ganduri, revolte :) de la tine. Pana atunci arunca un ochi si pe blogu meu de muzica electronica de care-ti povesteam www.muzikie.blogspot.com Hai sa traiesti!