luni, august 25, 2008

Sa se revizuiasca. Primesc.


Nu se mai poate asa, s a ajuns prea departe. Domnule suntem in anul 2008, e ceva incredibil. Cum de am ajuns domnule in situatia asta? Asa ceva nu exista in urma cu ceva vreme, pai crezi ca pe vremea mea se putea ajunge la asa ceva?..uita te si dumneata, pai se poate asa ceva, nu stiu, acum te intreb pe tine, ba omule nu se poate ma. Futu i mama ei de treaba, tu nu auzi ma,e ceva incredibil,mie unu nu mi vine sa cred. Dumneata crezi? Pai iti spun eu ca nu crezi, ca nu stii ce se intampla, ca esti tanar si prost.Dar asculta la mine, ca le stiu eu pe astea ale lor, o sa fie mai rau, o sa fie vai de mamicutele noastre, ce se intampla acum e o nimica toata, o sa se ajunga mai rau, asculta aici la ce ti spun eu, ca eu sunt batran si stiu eu, voi sunteti tineri si prosti.

3 comentarii:

Muteanu Angela spunea...

de asta data nu ai mai specificat intre cine se purta discutia respectiva...banuiesc ca erau replicile unui "adult" infumurat, care nu vede viitor pentru omenire.si nu am inteles legatura dintre fotografie si discutie...hmm....primesc o explicatie? am fost cuminte, nu de alta...:P

bARlog spunea...

legatura e ca...nu exista legatura..poate doar un pic la prostie....dupa cum vezi monologul personajului e destul de vag...nu reiese absolut nimic din el...cine sunt ei..cum nu se mai poate..unde si in ce fel...

Anonim spunea...

Apropo de imagine: pai gagica in prostia ei avea dreptate, cand se uita la luna de pe cer o vede mai mica decat elefantul pe care l-a vazut la zoo in weekend :)